puffetta.reismee.nl

Purmamarca en de zoutvlaktes

Hallo allemaal

Nou vanmorgen zijn we vroeg op weg gegaan. De weg was al bijna meteen adembenemend. We hebben onderweg boodschappen gedaan en we zijn doorgereden richting Purmamarca. Rond 11 uur waren we hier. WAUW. De bergen rond dit dorpje hebben 7 kleuren. Echt schitterend. Ik hoop dat het op de foto´s straks goed te zien is. we hebben rondgewandeld in het dorp. Je ziet hier echt de invloed van Bolivia al. De mensen zien er echt boliviaans uit. Je ziet allemaal kleurige markten! Echt super. We zitten hier trouwens ook dichtbij Bolivia. We hebben hier nog wat gedronken en we zijn toen verder gereden om bij de zoutvlaktes te komen. Dit zou zeker nog wel 3 uur duren. Jeetje dit is echt de mooiste omgevind die ik ooit gezien heb. We gingen de bergen in (andes) en we kwamen op een gegeven moment echt op 5000 meter hoogte. Die bergen!!!!!!!Mijn god al die kleuren en.......ik kan het niet uitleggen. Mam ik heb veel aan je gedacht. Hier moeten jij en pap ook heen hihi. Nou uiteindelijk daalden we af en zagen we in de verte de zoutvlaktes.......ook weer super die omgeving. Heel moeilijk te beschrijven. Op de zoutvlaktes hebben we een paar leuke foto´s geschoten en toen zijn we weer teruggereden naar Purmamarca. Daar hebben we gegeten en rond 21 uur zijn we weer richting salta gegaan. Onderweg begon het toch te regenen en te onweren en dan al die mist. Je zag geen hand voor ogen. Petty heeft echt goed gereden!!!!!!! Nou om 24 uur kwamen we dan eindelijk aan in ons hostel. Helemaal moe maar ook echt voldaan. Vandaag vond ik wel echt een hoogtepunt kwa natuur!!!!!!!Wat een schitterende bergeten die andes!!!!!!!

Mensen ik ben kapot en ga lekker naar bed! Tot morgen!!!!!

dikke bacio

Ciao a tutti

Stamattina siamo partiti presto. Gia dopo 15 minuti in macchina comminciavano le montagne. Propio bellissimo. Verso le 11 siamo arrivati a Purmamarca. Le montagne intorno questo paezino hanno sette colori. Veramente wauw! E difficile di spiegare quanto e bello. Abbiamo camminato un po nel paeze. Qui si vede gia bene che sei vicino a la Bolivia. La gente e piu scura e vedi tutti questi mercatini con tutti questi colori. A me piace un sacco!!!!!Abbiamo bevuto qualcosa qui e poi siamo andati avanti verso le saline. Ci voleva ancora 3 ore per arrivare qui. Non so adesso come spiegare quanto bella era questa strada. Non ho mai visto una cosa cosi. Le montagne da 5000 metri. Siamo andati fino a su. E poi tutti questi colori. Io veramente non ho parole!!!!!!!!!!!!La strada per andare in giu era anche bellissimo. Da lontano si vedevano le saline. Su le saline abbiamo fatto un po di foto. Dopo siamo ritornati a Purmamarca. Qui abbiamo cenato e poi siamo tornati a Salta. Ci voleva da qui ancora 3 ore per tornare a salta. Dopo un mezzoretta comminciava a piovere e a tuonare. Poi cera tantissima nebbia. Non si vedeva piu niente. Petty a guidato veramente bene!!!!!!a le 24 siamo tornati al ostello. Eravamo stanchissime ma anche molto sodisfatte. Era una giornata bellissima!!!!!!!!

Vado a letto perche sono stanchissima a domani!!!!!

Bacio pries