puffetta.reismee.nl

Salta

Hallo allemaal

Gisterenavond hebben we besloten om voor 2 dagen een auto te huren. De omgeving van Salta moet erg mooi zijn. Heleen, een Nederlands meisje dat we in Iguazu ontmoet hebben zou ook mee gaan.Vandaag zijn we naar Cachi gereden. we hadden gehoord dat de weg hiernaartoe erg mooi moet zijn. we zouden onder andere door een nationaal park rijden. En ze hebben zeker niet te veel gezegd. De omgeving waar we doorheen reden was fantastisch. We reden door hoge bergen (andes). En alles was zo groen. Echt niet normaal. Ik baalde wel omdat het erg bewolkt was. Met mooi weer moet het hier echt adembenemend zijn! Maar ja weer kun je niet bestellen. Na 2 uur kronkelwegen door de bergen kwamen we in het nationaal park. Ook echt fantastisch. Hier zag je de bergen meer op de achtergrond. En overal waar je keek zag je grote cactussen. de omgeving is hier zo wijds!!Het lijkt wel of je alleen op de wereld bent. Echt wauw!!!!!!!!!Na nog eens 2 uur rijden kwamen we aan in Cachi. Een klein lieflijk dorpje in de bergen met weinig faciliteiten. Maar dat was juist de charme van dit dorpje. We hebben hier even wat gedronken en we zijn daarna weer aan de terugweg begonnen. We moesten immers weer 4 uur terug rijden. Om 21 uur waren we weer in het hostel. We hebben even lekker gedoucht en daarna zijn we in het hostel gaan barbequen. Heerlijk vlees!!!!!!Ik ben eigenlijk helemaal geen vlees eter. Maar echt, dit was heel lekker.Na het eten hebben we nog even gekletst met andere backbpackers en toen snel naar bed. Morgen willen we weer om 7 uur opstaan en om 8 uur in de auto zitten.

Tot morgen mensen. Dan willen we naar het dorpje purmamarca en naar de zoutvlaktes. De weg hiernaartoe moet ook heel mooi zijn!!!!!

Dikke kus pries

Ciao a tutti

Ieri sera abbiamo deciso di nolleggiare una machina per 2 giorni. Una ragazza olandese che abbiamo conosciuto a Iguazu viene anche con noi. Abbiamo deciso di andare a Cachi. La strada che porta a Cachi deve essere molto bello. Cosi ci avevano detto. E non hanno detto troppo! Era veramente bellissima la strada!!!!!!!Montagne altissime (andes). E tutto era cosi verde!!!!!Veramente spetacolare. Dopo due ore comminciava il parko nazionale. Ci avevano detto che dovevamo passare questo parko per arrivare a Cachi. Bellissimo anche qui. Vedevi le montagne piu da lontano e dove guardavi vedevi grandissimi cactus! Sembrava che eri dasola sul mondo!!!!Propio wauw. Dopo ancora 2 ore siamo arrivati a Cachi. Questo e un piccolo paeze nelle montagne che non ha quasi niente. Ma quello e la charme di questo posto. Abbiamo bevuto qualcosa qui e poi siamo ritornati perche ci voleva di nuovo 4 ore per tornare a salta. A le 21 siamo arrivati nel ostello. Abbiamo fatto la barbeque! Molto buona la carne!!!!!!!!dopo mangiato abbiamo parlato ancora u po con altri viaggiatori e poi siamo andati a letto. Perche domani ci alziamo a le 7 e volliamo andare via a le 8.

Domani andiamo al paezino Purmamarca e poi a le saline. Ci vuole di nuovo tante ore!

Bacio pries

grietje

aaaaaaaaaaaaaaaaaaah leuk die enthousiasme!!super om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben!!!wederom geniet er van!ik kijk weer uit jullie nieuwe verhaalkes en foto's..............X