Salta

Hallo allemaal

Nou na 23 uur in de bus te hebben gezeten zijn we eindelijk in ons hostel aangekomen. Het is hier erg gezellig. Heel basic, maar lekker kleinschalig.

Ik ga zo even douchen, want die 23 uur in de bus is echt vreselijk hihi. Ik ben hartstikke verkouden van de airco in het vorige hostel. Maar ja dat hoort er allemaal bij. Ik ben benieuwd wat er hier in Salta allemaal te doen is!

Dat gaan we straks allemaal bekijken. Ik schrijf jullie snel weer!

X pries

Ciao a tutti

Siamo appena arrivati nel ostello in Salta. dopo 23 ore di viaggio nel pulman. Pfff edura un viaggio cosi lungo. Ma be questo paese e cosi grande. Non e normale! Ho dormito male stanotte per quasa di un rafredore. Mi e venuto nel altro ostello perche di notte la aeria condizionata era sempre acessa. Ma bom anche queste cose fanno parte del viaggio hihi.

Adesso mi vado a fare una bella doccia e poi andiamo a vedere che cosa ce da fare qui in giro. Il paesagio e bello qui. Montagne e molto verde anche.

A presto!!!!!!!

Bacione pries

grietje

heeeeeeeeeej priesie,
zoo 23 uur in een bus zitten!!!bah bah.....Na hopelijk is het allemaal de moiete waard :-).....Geniet er van en ik wacht weer volop op je verhaal en foto's natturlijk!!doeeooei have fun dikke kus grietje

Paula

Hoi Pries,
Mooie foto's zeg, het is wel 'n prachtig reis die jullie
maken vooral die waterval, indrukwekkend mooi, nou geniet er maar van, leuk steeds die verhalen, zo kunnen we wel 'n beetje meegenieten, nog 'n fijne reis, liefs Paula

Maddalena

Ciao Pries, finalmente vedo il tuo blog! Che invidia!!!!! Che bei posti e che bella esperienza! Divertiti e continua a fare foto e ascrivere (in italiano anche, eh!) un abbraccio, a presto, Maddi

atti

pris che spettacolo!..ti penso sempre