puffetta.reismee.nl

Dag twee Iguazu falls

He allemaal.

Nou de fotos staan op de site. Vandaag zijn we weer naar de argentijnse kant gegaan. We konden voor de helft van de prijs. Dus tja........dan doen we dat maar he hihihi. Nee we wilden graag nog een keer gaan.

we hebben daar nog een keer rondgelopen en toen hebben we een parcours gelopen die we gisteren niet gelopen hebben. Dit parcours kwam uiteindelijk uit bij een waterval en een meertje waar je kon zwemmen. Jammer genoeg zag het water er niet heel erg fris uit. De wandeling ernaartoe was helemaal via de jungle. We dachten dat we er binnen 10 minuten wel zouden zijn. Maar nee hoor.........de trip duurde meer dan 30 minuten. Op de terugweg kwamen we zelfs een dikke lange slang tegen. Hij stak het pad over vlak voor onze neus. Ik schrok mij wezenloos. Ik dacht echt dat ik een held was met slangen, maar toen hij zo voor onze neus overstak schrok ik toch echt. Petty bleef veel rustiger hihi. Hij was wel mooi. Zwart en geel. Maar echt dik en ook wel lang. Bahhhhhh. Heb dat eigenlijk nooit meegemaakt zo voor mijn neus. Verder zaten er veel neusberen en grote spinnenwebben met groen zwarte spinnen. Bahhhh vreselijk. Dat wordt nog wat in de jungle van Bolivia. Maar ja vandaag hebben we het overleefd.

Morgenochtend pakken we de bus richting Salta. Deze reis duurt in totaal 23 uur pffffff. De afstanden zijn hier zo groot. maar we zijn wel weer benieuwd. Ik spreek jullie weer als ik in Salta ben. dat zal niet voor vrijdag zijn. Dikke kus pries

Reacties

Reacties

Mieke

Hey pries, ik zie het al helemaal voor me...:-))..een histerische Pries...+ slang:-))!!! x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!