puffetta.reismee.nl

Iguazu falls

Hallo allemaal

Vanmorgen zijn we rond half 9 opgestaan. we hebben ontbeten en we zijn daarna naar de supermarkt gegaan om wat eten te kopen voor in het park. tja nederlanders he........veel te duur eten in een nationaal park hihihi.

Om half 11 hebben we de bus genomen naar het nationaal park. Daar aangekomen hebben we eerst het treintje genomen dat ons naar de grootste watervallen zou brengen. El Cargante del Diablo. Echt fantastisch!!!!!!!!!Morgen probeer ik de fotos te uploaden. Even geduld dus nog.

Na dit gezien te hebben, hebbenwe het treintje terug naar beneden genomen en zijn we andere wandelroutes gaan volgen. Met nog meer watervallen. Echt wel spectaculair. Je zit echt in het midden van een jungle met overal watervallen. Veel vogelsoorten en vreemde dieren. Om 18 uur hebben we de bus terug genomen naar ons hostel.

We hebben besloten om niet naar de braziliaanse kant van de watervallen te gaan. Wij konden vandaag de braziliaanse kant zien. vanaf die kant kun je de watervallen alleen maar van ver weg zien. Je komt er niet zo dichtbij als bij de argentijnse kant. Een zweeds meisje dat vandaag met ons mee is gegaan, was gisteren bij de braziliaanse kant geweest. Zij zei ook heel duidelijk dat de argentijnse kant veel mooier is. Dus morgen blijven we lekker in ons hostel bij het zwembad. Nou ja zwembad......het is erg vies. Dat valt wel tegen. Petty en ik hadden ons erg verheugd op een dagje zwembad. Maar ja hopelijk bij de volgende stop. Het is hier niet te harden zo heet!!!!!!!40 graden minimaal. Nu om 21 uur zit ik nog te zweten. Maar het is zeker de moeite waard geweest om de watervallen van Iguazu te zien.

Nu gaan we zo koken in het kleine keukentje. Uit eten gaan is hier erg duur. Dus we koken de meeste dagen van de week. Mensen tot morgen allemaal.

Ciao a tutti

Oggi ci siamo svegliati a le 8.30. Abbiamo fatto collazione e poi siamo andati al supermercato per comprare mangiare per nel parco. E si sono ollandese......percio non mangio nel parco...troppo caro hihihi.

Verso le 10.30 abbiamo preso il pulman che ci portava al parco nazionale del Iguazu. Li abbiamo preso prima il trenino che ci portava a le cascate piu grande......El Cargante del diablo. Era veramente bellissimo!!!!!!!!!In mezzo a la giungla vedevi tantissime cascate. Dopo che abbiamo visto questo siamo andati a fare una passegiata tra le altre cascate. Questo era anche veramente bellissimo!!!!!!!Domani provo a mettere su le foto....percio ancora un po di paziensa.

a le 18 siamo tornati al ostello. adesso ho fatto appena la docia. Ma non e normale. sudo gia. La temperatura qui e altissima. Di giorno sicuro 40 gradi, e adesso ancora 30 pffffff.

Abbiamo deciso di non andare a vedere la parte brasiliana delle cascate. Perche li vedi le cascate solo da lontano. Percio non vale la pena. Domani stiamo un po tranquili qui al ostello e vediamo dove sara la nostra prossima stop. Decidiamo sempre al lultimo momento.

Adesso andiamo a cucinare nella picolla cucina hihi. Mangiare fuori qui e molto caro. Percio cuciniamo quasi sempre.

Un bacione a tutti

peter claassen

het is afzien he dames daar in het verre warme Argentinie
Kun je beter hier in de vrieskou zitten .Toch??
ben benieuwd naar de foto,s
Groetje en veel plezier !

bien

he pris en patty, 40 graden toe maar, hier is het -10 nou ik zit liever in de warmte, net zijn Gijs en Annie even geweest om afscheid te nemen, alles gaat heel goed daar met Gijs, ben ik blij om. nou ik ben benieuwd naar jullie vervolg, vind het heel leuk om zo op de hoogte te blijven. Ik ben vandaag nog op de fiets nmaar Marieke (kapper) geweest, jullie moeten de groeten nog hebben. Ik mis je wel een beetje hoor pris, is altijd zo gezellig samen fietsen! maar geniet er maar lekker van ,een dikke kus van mam

priscilla

he peter
Ja zeker wel afzien....hier in de hitte hihi.
Leuk dat je ons zo volgt!!!!!!

priscilla

He mam, ik mis jou ook wel. Jullie allemaal. Zeg effe tegen frances sorry trouwens. Ben helemaal zijn verjaardag vergeten. Daarna kon ik niet meer op msn.
Ik maak zoveel mee. Wil dat soms zo graag delen. Lekker kletsend op de fiets. Maar dat gaan we zeker deze zomer weer doen:
Liefs Pries