puffetta.reismee.nl

Buenos Aires

Vandaag zijn petty en ik rustig opgestaan en hebben we ontbeten. Daarna hebben we een fiets gehuurd en hebben we in de supermarkt eten gekocht en zijn we door Buenos Aires gaan fietsen. We hebben lekker geluncht in een parkje en we hebben op de fiets alle wijken bekeken. Jeetje wat is Buenos aires groot. Om 2 uur hadden we de fiets gehuurd en om 22 uur waren we pas weer terug. van de ene kant van de stad naar de andere kant duurde echt 2 uur op de fiets.

Om half 11 waren we terug in het hostel. we hebben gedoucht en we zijn toen wat gaan eten. Het was toen al 24 uur. Maar dat is een hele normale tijd om te eten hier. Na het eten zijn we nog gaan stappen tot 4.30 uur. Jeetje wat zijn die argentijnen vervelend zeg. Nog erger dan italianen hihi. Buenos aires is echt een avond/ nacht stad. Het begint hier pas rond 22 uur echt te leven.

Om 5 uur lagen we eindelijk in bed

kus

bien

zijn jullie nog geen aardige argentijn tegen gekomen? of zijn ze alleen maar vervelend, of zitten er op de boot alleen maar mooie mannen!!ja ik ben van alles op de hoogte, maken jullie nog maar veel plezier, ik ben benieuwd waar de reis nu weer naar toegaat, dikke kus mam

priscilla

hihi, nee mam de mannen zijn hier niet veel hihi. Ze zijn nog erger dan de italianen hihi. Tijdens het uitgaan konden we niet eens normaal dansen. Continu die lui om je heen.
Maar verder is het land fantastisch!!!!!
Ik hou jullie op de hoogte