puffetta.reismee.nl

buenos aires....tam haar laatste dag

Vannochtend waren we nog redelijk moe van de vorige dag. We zijn in een tentje wat gaan eten en daarna hebben we wat door de stad gewandeld. we hebben wat winkeltjes bekeken en daarna zijn we naar de haven gegaan met de metro. Daar hebben we nog een tijdje op een bankje gezeten en rond 17 uur zijn we weer teruggegaan naar ons hostel. op de terug weg in de metro hebben ze het fototoestel van tam gestolen. Dat was wel erg zuur!!!!!!!!Gelukkig had petty alle foto's al op haar i pad gezet. Er waren maar een paar foto's verloren gegaan. Maar ja toch wel jammer van zo'n laatste dag. terug in het hostel zijn we wat gaan eten en daarna hebben we een taxi gepakt naar het vliegveld. We waren redelijk laat. uiteindelijk hebben we echt moeten haasten. Het afscheid was er snel en hectisch. het voordeel was dat tam een bussiness class stoel had!!!!!!Wel fijn als je 14 uur moet vliegen. nou, toen we zeker wisten dat tam aan boord zat hebben we een taxi gepakt terug naar het hostel en zijn we naar bed gegaan.

tamara

....hektische laatste dag...mis jullie :( Geniet er nog van!! en vooral oppassen!

priscilla

He sisi,
Ja wij missen jou ook wel. Heel raar dat we ineens zonder jou verder gaan.
Maarrrrr ik hoop dat je het naar de zin gaat krijgen bij Darwin.....hou mij af en toe op de hoogte. Ik ben erg benieuwd!!!!!