puffetta.reismee.nl

laatste dag ushuaia

vannochtend zijn we rond 9 uur opgestaan. Tam en ik zijn om 10 uur naar de pier gegaan omdat we een boottour zouden gaan maken. petty had besloten om niet mee te gaan. De tour zou drie uur duren. We kwamen langs kleine onbewoonde rotseilanden met zeehonden en vogels die heel erg op pinguins leken. Daarna vaarden we naar het kleine eilandje met de vuurtoren. Dit is het symbool van Ushuaia. daar draaiden we weer om en zijn we naar een ander eiland gevaren. Daar stapten we uit de boot en hebben we een wandeling over het eiland gemaakt. de wind was hier echt heel sterk en koud. De gids vertelde wat over de planten en dieren en de eerste bewoners. Daarna zijn we weer teruggevaren.

echt spectaculair was het niet. We hebben ook tegen petty gezegd dat ze niks had gemist. Terug in het hostel besloten we om iets te gaan eten. Na het eten was het al tijd om naar de luchthaven te gaan. Toen we daar aankwamen kregen we te horen dat de vlucht vertraagd was. Bah...maar ja dat hoort erbij. Uiteindelijk zijn we pas 21 uur vertrokken, terwijl we 18 uur zouden vertrekken. De vlucht zou 4 uur duren. Rond 01 uur zijn we geland in buenos aires. We hebben een taxi gepakt naar ons hostel en uiteindelijk lagen we rond 2 uur in ons bed.

Stamattina io e la tam abbiamo fatto un tour in barca. Abbiamo visto focce e ucelli che assomigliavano ai pinguini. poi abbiamo fatto una passegiata su un isola e poi siamo tornati a ushuaia. Petty non era benuta su questo tour. Pero non a perso niente. Era carino ma niente di che. Quando siamo tornati nel ostello siamo andati a mangiare e poi siamo andati al aerioporto. dovevamo partire a le 18 da ushuaia, ma a la fine siamo partiti a le 21. il volo durava 4 ore percio verso la 1 siamo arrivati a Buenos Aires. abbiamo preso un taxi che ci a portato al ostello e a le 2 potevamo andare a letto.