puffetta.reismee.nl

2 daagse paardrijtour

nou we zijn rond 9 uur opgestaan. We hebben even ontbeten en daarna de paarden weer gezadeld en de tent afgebroken. Rond 10 uur zijn we weer gaan rijden. We zouden een berg opgaan om dan tijdens de lunch van het uitzicht te kunnen genieten. Het was een zware rit. Onderweg kwamen we wilde paarden tegen. adolfo kwam erachter dat er een paard van hem tussen zat. Hij heeft de wide paarden samen gedreven achter een hek en hij heeft zijn paard gevangen. Hij vroeg wie het paard wilde berijden. Ik zei...tam ga jij maar. zij is dol op paardrijden en houdt er wel van om een wild paard te temmen. hij was ook redelijk onrustig. maar adolfo zei dat het wel kon. dus tam is van paard gewisseld. Daarna begon de rit de berg op. Jeetje dat was erg zwaar. adolfo nam ook allerlei onbegaanbare paadjes. Een heel avontuur. Maar toen we boven waren werden we beloond met een super uitzicht. We hebben daar geluncht en daarna zijn we weer naar beneden gegaan. We mochten nog een paar keer lekker galoperen en rond 14 uur waren we weer terug op de ranch. totaal gesloopt dat wel hihihi. We waren erg stoer begonnen maar uiteindelijk waren we blij dat het twee uur was hihihi. Zoveel uur achter elkaar rijden is best heftig. Maar we hebben super genoten. Het was echt een once in a life time experience!!!!!!!!

Terug in het hostel hebben we lekker gedoucht en een filmpje gekeken. s'avonds zijn we weer die lekkere pizza gaan eten. Petty is ook meegegaan. Daarna helemaal kapot naar bed hiihi.

Stamattina ci siamo alzati a le 9. Abbiamo fatto collazione e poi siamo andati. Abbiamo fatto una cavalcata di 3 ore. ci portava sopra una montagna. La vista era bellissima e li abbiamo mangiato qualcosa. prima di andare su abbiamo incontrato cavali selvaggi. Adolfo aveva visto che cera anche un suo cavalo in mezzo a gli altri. a caciato i cavalli tutti in un posto e a preso il suo. Poi chiedeva chi voleva cavalcare su questo cavalo. Io ho detto....vai tu tam.......lei e capace bene andare su un cavalo. E cosi lei a cambiato cavalo. Poi comminciava la cavalcata che ci portava sopra la montagna. Li abbiamo mangato e poi siamo andati giu. L'ultima ora potevamo andare forte! Bellissmo!!!! E verso le 14 siamo tornati al ranch.

quando siamo tornati nel ostello abbiamo fatto la docia e poi abbiamo guardato un film. Verso le 21 siamo andati a mangiare la pizza e poi siamo andati a letto stravolte hihiihi.

Britt

Super dat paardrijden!! Had ik ook wel mee gewild!hihi .Hoe ging t op het wilde paard Tam?x