puffetta.reismee.nl

2 daagse paardrijtour

hallo allemaal

Nou vanmorgen om 9 uur opgestaan. daarna gehaast ontbeten en uitgecheckt. We konden gelukkig onze backpacks laten staan in het hostel omdat we morgen middag weer inchecken. Om 10 uur stond de taxi al klaar. Vol verwachting zaten we in de auto. na een kwartier rijden kwamen we bij de ranch. Daar werden we voorgesteld aan onze gids. een leuke man met de naam Adolfo. Onze andere gids heet perla. Ook een leuk vrouwtje. In eerste instantie zouden we met een groep gaan paardrijden. Deze rit zou dan 2 uur duren en dan zouden wij met zijn drieen en de twee gidsen verder alleen door gaan. De eerste twee uur hebben we rustig gereden. Op zich wel fijn. Kon ik er effe inkomen. Tam en Petty kunnen goed paardrijden. Ik heb het maar een aantal keer gedaan. Maar goed, we wilden wel een lekkere pittige rit, dus ik heb maar aangegeven dat ik goed kan paardrijden hihi. Na twee uur gingen we dan eindelijk alleen op weg. En dat hebben we geweten. We reden door ruig landschap. de berg op en weer af, langs het strand en dan weer de bossen in. En dit allemaal in een vlot tempo. En we mochten ook gewoon galoperen!!!!voor mij was dat de eerste keer. Maar ik vond het erg gaaf. Adolfo was erg makkelijk. We werden gewoon heel erg vrij gelaten. Onderweg stopten we om te eten en af en toe om de paarden te laten rusten. Om 3 uur hebben we ergens in de middel of nowhere onze tent opgezet en alle baggage van de paarden afgehaald. Zodat we nog een paar uur zonder baggage zouden kunnen gaan rijden. En dat hebben we ook gedaan. Lekker draven, galoperen, lopen. Echt super!!!!!! Rond half 7 kwamen we weer bij de tent. Adolfo heeft toen een vuurtje gemaakt enPerla begon aan het avondeten. We waren letterlijk gesloopt!!!!!Alles deed pijn hihihi.Maar ja we hadden aangegeven dat we een pittige rit wilden en die hebben we gekregen ook hihi.

Na het eten hebben we nog even gekletst en toen zijn we de tent in gegaan. Ik heb geen oog dicht gedaan. Veel te koud!!!!! En veel te hard liggen hihi. Maar ja dat hoort er allemaal bij.

Mensen tot morgen!

Ecco ci qui di nuovo! Stamattina ci siamo alzati a le 9. A le 10 abbiamo preso il taxi che ci portava al ranch. Li abbiamo conosciuto la nostro guida. si chiama adolfo. Era molto gentile. l'altra quida si chiama Perla. Prima abbiamo fatto una cavalcata di 2 ore con altre persone. Poi siamo andati avanti solo noi tre con le nostre 2 guide. era proprio bellissimo. Potevamo cavalcare come volevamo noi. andavamo nei bosci, su e giu dalle montagne, in spiaggia. Sembrava una cavalcata di cowboy!!!!!!Noi avevamo detto che volevamo andare forte non solo caminare. e questo era piu bello che pensavamo. Verso le 3 ci siamo fermati e abbiamo messo su la tenda. Poi siamo andati ancora a cavallo per 3 ore sensa bagagli. verso le 18.30 siamo ritornati al campo e adolfo a fatto un fuoco mentre Perla cucinava. abbiamo mangiato e parlato un po intorno al fuoco e poi siamo andati a letto.

Be non ho dormito tanto. Sofrivo freddo e la terra era dura hihihi. Pero questo giorno e stato troppo bello. A domani!!!!!!