puffetta.reismee.nl

Ushuaia

Nou jeetje dat was een trip. We zijn dus om 3 uur snachts vertrokken met de bus vanuit El Calafate. Om 7 uur waren we in Rio Gallegos. Daar moesten we overstappen. Omdat we pas om 9 uur verder zouden rijden hebben we daar in de bus terminal ontbeten. Nou om 9 uur gingen we eindelijk op weg. Rond 11.30 uur waren we bij de Chileense grens. Daar hebben we 4 uur doorgebracht. We moesten lang in de rij staan bij de douane. Uiteindelijk reden we om 15.30 uur weer door. Na een uur waren we bij een pont. Daar moesten we weer allemaal uitstappen en in de veerboot plaats nemen. Het was een half uurtje varen naar de overkant. Daarna weer allemaal de bus in. Rond 20.00uur waren we weer bij de Argentijnse grens. Daar hebben we weer bijna een uur stil gestaan.nou toen hoopten we dat het niet meer lang zou duren...maar we kregen te horen dat we nog 4 uur te gaan hadden tot ushuaia. Dus toen hebben we onze slaapzak gepakt en wilden we gaan slapen, maar nog geen half uur later stopten we ergens en moesten we weer overstappen. Deze bus zat lang niet zo fijn. Maar ach.....het hoort erbij. na nog eens 4 uur rijden kwamen we rond 1 uur snachts in ushuaia. Gelukkig was het niet ver lopen naar ons hostel. En gelukkig hadden we van te voren gereserveerd. helemaal moe hebben we snel gedoucht en toen naar bed! Vandaag hebben we rustig aan gedaan.we zitten nu op de bank een film te kijken. Morgen gaan we naar het nationaal park tierra del fuego.daar gaan we een wandeling maken. En zondag en maandag gaan we een tweedaagse paardrijtour maken. We overnachten dan ook in de wildernis in een tent. We zijn helemaal blij want we gaan alleen! Wij drieën en een gids. Zo gaaf. Nou mensen ik ga de film af kijken.......jullie horen snel hoe alles is gegaan. Ohh jaa de omgeving is erg mooi.......wel erg koud hier. Rond de 15graden. Tot snel!

matiwos en sita

een hele tour maar dan kom je ook weer eens ergens!!
ik hoop dat jullie alledrie weer helemaal beter zijn en weer volop kunnen sightsee'n : )
enjoy! xxx