puffetta.reismee.nl

Perito Moreno....of toch niet

Niet dus........we voelden ons zeker niet goed genoeg om vandaag die super tocht door de gletsjer te gaan maken!!!!!! Omdat we dit toch wel heel graag willen doen hebben we besloten om hier te blijven en alsnog die tocht te maken op een andere dag. Jammer genoeg is er pas plek aanstaande woensdag, dus moeten we nog een aantal dagen wachten. Tja....hebben we tijd om beter te worden hier. We liggen nu ook op een 6 persoons kamer....elke avond andere kamergenoten hihii. Het is allemaal wat. Maar wij houden de moed erin! Hopelijk is de tocht naar de Perito Moreno alles waard! Jullie horen van ons hoe de tocht geweest is!!!!!!!!

Oggi dovevamo fare 1 escursione sul ghiaccio ma purtroppo non siamo andati perche Pris e Petty stanno ancora male. Deve essere veramente una figata quindi l abbiamo spostato a mercoledi. Ora dormiamo in una stanza da 6! Ogni sera con altre persone....Hihi speriamo che in questi giorni riposano bene e che l escursione a Perito Moreno andra bene!

Vi faro sapere!!!

grietje

hoe is het nu met jullie buik krampjes?...vervelend zeg....hopelijk voelen julllie je nu wel weer oke?!!De omgeving ziet er in in ieder geval SUPER uit, met al die bergen!!....geniet lekker vande super mooie omgeving, want voordat je het weet zitten jullie weer in het kouwe platte hollandia!!!ennu wederom leuk weer om al die verhaaltjes te lezen en de foto;s te bekijken!..HAVE FUN X

Britt

Beterschap Pries!!! Morgen naar de gletsjer?! super! Mooie foto's hoor. geniet er nog van! xxx

sita

hee!! maar goed bijkomen voordat jullie die gletsjer opgaan, daar heb je vast wel wat energie voor nodig..... maar als je eenmaal gaat krijg je er vast ook veel energie van terug!!!!
heel leuk om via jullie weblog en foto's op de hoogte te blijven! have fun, maar eerst weer gezond zijn.
x sita

peter claassen

Nou ladies van harte beterschap.ga straks genieten van de petito moreno.Ziet er zeer strak uit.Prachtig !!!
Have Fun