puffetta.reismee.nl

Dagje El Chalten

Goede avond allemaal Vanmorgen waren we vroeg uit de veren. Ik (pries) voelde mij niet heel erg lekker. Maar ik wilde naar El Chalten......het moet hier zo mooi zijn. Dus om 7.30 uur zaten wij in de bus. Om 10 uur kwamen we eerst bij een restaurantje waar je naar de WC kon. Nou ik voelde mij niet heel erg lekker en op de wc bleek dat wel. Daarna kwam Petty ook met een moeilijk gezicht naar buiten. Hetzelfde liedje. Terwijl zij gisteren nergens last van had. Wij weer door en om 10.30 uur kwamen we in het dorpje El Chalten. Gezellig dorpje met bergen om ons heen!!!!!!Echt een bergwandel dorp. We baalden dat we hadden gekozen voor een dagttrip inplaats van een twee dagen trip. Hierdoor konden we niet helemaal naar de top van de Fitz Roy lopen. De berg waar het allemaal om gaat. Die wandeling zou in totaal 4 uur heen en 4 uur terug duren. Uiteindelijk hebben we gekozen voor een wandeling die tot halverwege gaat. Met mooie uitzichtpunten. Een duitse man van in de 60 met de naam Gerd en een jong meisje uit Brazilie met de naam Letizia zouden met ons mee wandelen. Het was echt in een woord PRACHTIG!!!!!Die uitzichten echt super. We gaan proberen om een aantal foto's te plaatsen, maar jammergenoeg lukt dit niet overal. Tijdens de rit naar boven en naar een mooi meer ging het redelijk goed met Petty en mij. Maar tijdens de rit terug ging het helemaal niet meer goed. We hadden zo'n last van onze maag. We waren zo blij toen we terug waren in het stadje. We zijn het eerste beste restaurant in gerend. Daarna ging het gelukkig weer wat beter. We moesten nog wel hotsend 3 uur in de bus zitten, maar dit is uiteindelijk ook goed verlopen. S' avonds zijn we met Gerd gaan eten, maar ik (pries) kon geen hap door mijn keel krijgen. Zelfs water stond mij tegen. Na het eten zijn wij meteen naar bed gegaan. Ik heb echt bijna de hele nacht op de wc gezeten. Petty voelde zich ook heel beroerd en was ook een aantal keer naar de wc geweest. Echt een rot nacht gehad.......tja dat hoort er ook bij he..... hopelijk gaat het snel beter!

Buona sera a tutti,

Questa mattina ci siamo svegliati presto. La pris non si sente bene. Ma El Chalten deve essere bellissimo e quindi siamo partiti con il bus alle 07.30. Alle 10.00 il bus si e fermato un attimo per una pausa wc...la pris e andata in bagna....e si...e successo quello che sperava non succedeva (diarea)...e anche la amica della pris!! :S Cmq..siamo andati avanti con il bus e alle 10.30 siamo arrivati al paesino da dove inizia la paseggiata. Abbiamo fatto una passeggiata di piu o meno 4-5 ore. La povera pris e Petty stavano male ma ce l hanno fatta a fare tutta la passeggiata! Dopo la passeggiata il ritorno di 3 ore in bus verso l ostello. Alla sera abbiamo cenato con un signore che ha fatto la passeggiata con noi e poi subito a letto. La pris e stata quasi tutta la notte al cesso haha povera!!! Speriamo che le passa presto!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!