puffetta.reismee.nl

aankomst El Calafate

Hallo Allemaal Vanmiddag om 14 uur aangekomen in El calafate. Leuk stadje. Het hostel ook wel okay. We slapen voor het eerst in een kamer voor vier personen. Dus zal even wennen zijn. We hebben eerst lekker gedoucht en daarna zijn we het stadje ingelopen. We zijn bijna meteen in een restaurantje neergestreken. We hadden reuze trek........ook omdat we in de bus niks fatsoenlijks te eten hebben gekregen. Het eten was erg lekker. Alleen ik (priscilla) kreeg na het eten erg last van mijn maag. Petty en Tam vonden mij ook ineens erg stinken naar knoflook. Waarschijnlijk zaten er wel 8 tenen knoflook in mijn eten (pasta al pesto). In het hostel hebben we voor morgen een busrit geboekt naar El Chalten. Hier gaan we een wandeling maken van ongeveer 4 uur. In de avond rijden we dan weer terug naar El calafate. We gaan dus vroeg naar bed want morgen moeten we er weer erg vroeg uit. Tot snel!!!!!!!!!!

Ciao a tutti!

Questo pomeriggio siamo arrivati alle 14.00 a El Calafate. Bel paesino. L`ostello puo andare bene (kikka mi capirai....hihi sono la tam). Dormiamo per la prima volta in una stanz per 4 persone. Ci siamo fatti una bella doccia e poi siamo andati a fare un giretto nel paesino. Dopo poco tempo ci siamo fermati in un ristorantino...avevamo una fame!! Anche perche nel bus non ci hanno dato nulla da mangiare. Dopo questa mangiata pero, la pris e stata male. Puzzava anche come 1 carognia di aglio! Mi sa che c era veramente troppo aglio in quel piatto pasta al pesto! Abbiamo prenotato un viaggio a El Chalten con il bus per domani. Andiamo a fare una passeggiata di 4 ore. Quindi andiamo a letto presto perche domani giornata pesante e ci dobbiamo alzare presto!

Apresto!