puffetta.reismee.nl

op naar El Calafate

Hallo Allemaal

We hebben net de huur auto ingeleverd en vanavond om 18 uur nemen we de bus richting El Calafate. Deze rit gaat weer 20 uur duren, maar dan zitten we ook ergens in het zuiden van Argentinie......bijna vuurland. We zijn zo benieuwd!!!!!!!!!!! We gaan zo eerst in het hostel een lekkere tonijnsalade maken en lekker stokbrood eten en daarna rustig naar de bushalte voor de lange rit.

Tot nu toe is het hier fantastisch. Wel ontzettend duur allemaal.........we schrikken soms van de prijzen, maar ja verder alles heel erg de moeite waard.

Nou mensen over twee dagen horen jullie hoe het zuiden van Argentinie is!!!!!!!!!

Veel liefs wij

Ciao

oggi partiamo per El Calafate. Questo e un posto al zud del argentina. A le 18 partiamo da qui. Sono 20 ore di pulman pfffffffff. Ma siamo molto curiosi di vedere il sud della patagonia e tutto il sud di argentina!!!!!!!

A presto

Marijke

Hey Chica's
Ik ben net terug van een weekje Tenerife en even jullie Blog aan het lezen.
Wat een fantastische verhalen, ben nu al Jaloers!!!
Super foto's!
Nou ik kijk uit naar nieuwe verhalen en foto's!

Geniet er van meiden!

Dikke kus

Britt

Hola Chicassss. wat leuk die foto's, schattige pinguins zeg! Hoe was de 20-uur lange busreis?? Ben benieuwd naar jullie verhalen vanuit het zuiden! Liefs

sita

hee girls! ook ik ben benieuwd naar jullie verhalen en foto's vanuit het zuiden ; ) dat moet echt een ervaring op zich zijn qua omgeving! ik hoop dat jullie niet al te erg gejetlag'd zijn van de busreis maar het is voor een heel goed doel!
x
was de tonijnsalade even lekker als die we laatst in amsterdam aten pries? : )

pries

ja zeker! Erg lekker....gaan we zeker vaker doen!!!!!!!!