puffetta.reismee.nl

Dagje Isla Valdes

Daar zijn we weer. Vandaag Een dagje naar Isla Valdes geweest. Dit is een groot natuurpark met een aantal uitkijkpunten vanwaar je pinguins, zeeleeuwen en zeehonden kunt spotten. Echt een mooi natuurpark!!!!!!!Zo mooi om die beesten in hun eigen habitat te zien. We mochten eigenlijk nergens uitstappen onderweg, maar we zagen langs de weg een aantal auto´s geparkeerd staan en wij zijn toen ook uitgestapt.....tja kudde dieren he wij mensenhihihi. Na een stukje lopen stond je ineens bij de pinguins en zeehonden in een schitterend stukje natuurgebied. Je liep er gewoon bij!!!!!!!!Gewoon te wauw. Maar ja dit is helemaal niet toegestaan. Er waren meer mensen. Wij hebben foto´s gemaakt en we zijn toen weer weg gegaan. Toen we terug liepen naar de auto kwam er een park ranger aan. Chicca´s.........jullie mogen hier niet komen. Ohhh sorry zeidenwij heel onschuldig. De man liep door naar de andere bezoekers en wij zijn snel de auto ingestapt. Maar ja.......dit neemt niemand ons meer af. Vanavond waren we pas weer rond 21 uur in ons hostel. We hebben snel een pasta gekookt en daarna uitgeput weer naar bed.

Liefs wij

Ciao di nuovo!!!!!

stamattina siamo partiti presto per Isla Valdes! Questo e un grande parco nazionale dove vivono pinguini, leoni marini e foche e tanti altri animali!!!!!propio bellissimo!!!!!Espetacolare di vedere come vivono questi animale nella loro habitat! Abbiamo passato tutta la giornata qui!!!!!Non potevi uscire dalla macchina a certi punti. pero vedavamo unpo di macchine parchegiate in un posto. Ci siamofermatianche noi. E dopo 1 minuto di caminata arrivavi in un posto bellissimo.Cerano tanti pinguini e foche....cosi davanti a noi. Wauw propio. Abbiamo fatto le foto e siamo andativia. Ritornando alla macchina ci veniva in contro un park ranger. Ragazze......non potete essere qui. ohh scusa dicevamo noi e siamo andati subbito alla macchina. Il ranger poi andava anche avisare le altre persone. Anche seera proibito, siamo contenti che abbiamo visto questo posto cosi bello solo con animale e natura!!!!!!