puffetta.reismee.nl

Dagje Punta Tomba

Hallo allemaal!

Gisteren was het moeilijk om te beslissen welke dagtochten we zouden gaan maken. Er waren twee tours die ons erg aantrekten. Dus uiteindelijk hebben we vanochtend besloten om ze beiden te gaan doen. Alleen dan niet georganiseerd maar lekker met een huur auto. Na het ontbijt zijn we alle car rentals langs gegaan. erg duur! maar toch net iets goudkoper dan via een georganiseerde tour. Dus uiteindelijk hebben we de auto voor twee dagen gehuurd. Rond 12 uur vanmiddag was de betaling rond en zijn we meteen aangereden. eerst even boodschappen gedaan om de middag door te komen en daarna op naar Punta Tomba. Na twee uur rijdenkwamen we dan aan. De weg ernaar toe was niet echt mooi. Saai landschap aan deze kant van Argentinie. Op Punta Tomba leeft de grootste pinguin colonie van Zuid Amerika. Echt lief om te zien!!!!!!!!Het is nu ook broedseizoen geweest, dus veel kleine pinguins ook.Na drie uur zijn we weer terug gereden. Vanavond hebben we zelf gekookt in het hostel. En toen uitgeput naar bed gegaan.

Tot snel weer

Ciao a tutti.

oggi abbiamo noleggiato una macchina per 2 giorni. Verso mezzogiorno siamo partiti per Punta Tomba. In questo posto vive la populazione di pinguinipiu grande del zud amerika. C´erano veramente tanti!!!!!! Abbiamo visto anche tanti cuccioli!!!!! Ti caminavano leteralmente tra i piedi hihi. Siamoritornati verso le 21 al nostro hostello e abbiamo cuccinato. Poi subbito a letto perche eravamo stanchissime! A domani

Peter

Kun je er niet eentje in de rugzak meenemen?
Er zijn heel veel foto,s te zien op internet
Grappig