puffetta.reismee.nl

Aankomst in Puerto Madryn

We zijn gisterenavond vertrokken vanuit Bariloche richting puerto Madryn. Na twee uur rijden kwamen wij in El Bolson. Leuk plaatsje trouwens. net of je in zwitserland zit. Hoge bergen, meetjes en heel veel groen. We zouden door dit plaatsje rijden en dan verder gaan via Esquel naar Puerto Madrin. Maarrrrrrr we stopten ineens in El Bolson en de chauffeur zei dat we niet verder konden vanwege een grote brand in de bergen. en ja hoor we zagen het echt branden......zo raar. we hebben drie uur stilgestaan in El bolson. Het was ondertussen 23 uur in de avond. We zouden eigenlijk hier in de bus overnachten en dan de volgende dag verder rijden......maar ineens kregen we te horen dat we toch door mochten rijden.

Nou de chauffeur wilde waarschijnlijk de verloren tijd inhalen.....want hij reed als een gek door de bergen hihihi.

Vanochtend om 10 uur zijn we uiteindelijk aangekomen. We hebben een net hostel gevonden en we gaan zo even naar het strand! Het is hier snik heet. Morgen gaan we een tour doen naar de pinguins :D !!!!!!!

Tot snel kus wij

Paula

Hoi Tam en Pries, het is wel prachtig daar als je de foto's ziet, echt geweldig mooi. Nou ik krijg er ook wel zin in. Ik was afgelopen week in Lenzerheide, Jannie en Gretha en 2 neefjes waren daar ook, maar helaas heeft het bijna al die tijd gesneeuwd dus hebben we maar 'n halve dag geskied, wel jammer, maar nu ligt er voorlopig wel genoeg sneeuw.
Nou jullie goeie reis verder en veel plezier, kus Paula