Hallo allemaal

Wij hebben een goede reis gehad.om 22 uur waren we in ons hotel.dat is 02uur Nederlandse tijd.wij gaan nu het bruisende Buenos aires in.het is hier 36graden. Heel wat anders dan in nederland. Het hotel is heel primitief,maar goed om in te beginnen.Wij houden jullie op te hoogte.Vandaag gaan we bespreken hoe we onze reis gaan vervolgen. Liefs tam en pries Ciao à tutti.. Iers sera siamo arrivati alle ore 22 in hotel (orario italiano 02.00). L hotel e molto stemplicht ma via bene per i primi giorni! Ci siamo svegliati alle 08.00 e ora andiamo à vedere un po come e Buenos aires. Vi teniamo al corrente del nostro viaggio, oggi decidiamo Che giro faremo..A presto!! Saluti Tam e Pris

sita

hee pries en tamara!
ohh wat goed dat jullie met z'n drieeen de reis zijn begonnen : ) ik hoop dat jullie een hele leuke tijd tegemoet gaan. het zal een bijzondere ervaring zijn!
super om in ieder geval via jullie weblog op de hoogte te blijven.....
have fun!! x sita

Britt

Hola!!! Gelukkig zijn jullie goed aangekomen! Geniet daar in de warmte en goed op jullie zelf passen!:) Liefs! Ps. fotos por favor!!

mam en pap

o wat spannend allemaal, ben reuze benieuwd hoe de reis verder zal gaan, veel plezier, kus mam, pap

Eveline

Zijn jullie al een beetje bijgekomen?
Ik hoop dat jullie snel weer je pad kunnen vervolgen.
En weer een berichtje van jullie te lezen!